abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

۳۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

علاوه بر خواص مکانیکی و خاصیت پردازش ، مواد ساختاری خلاء الکتریکی باید الزامات سایر خصوصیات را نیز برآورده سازند: آسان چربی زدایی ، فشار بخار اشباع کم ، پایداری شیمیایی خاص ، خلوص و پاکیزگی خاص ، توانایی تابش مناسب ، خاصیت دما و خاصیت نوری . بنابراین فرآیند پمپ وکیوم آبی خلاء الکتریکی ویژه است ، و موارد تمیز کردن آن بسیار سخت است ، بنابراین آلودگی قطعات باید حداکثر برداشته یا کاهش یابد.

تولید لوله های الکترونیکی ، نصب لوله ها و پردازش قطعات باید در اتاقی کاملاً بسته انجام شود. دیوارها و سقف های اتاق با پوشش نیمه براق با کیفیت بالا و رنگی ضخیم پوشیده شده اند. کف باید با ترکیب آسفالت تمیز و موم شده یا کاشی یخ زده پوشانده شود. هوا باید در دو یا چند مرحله فیلتر شود. رطوبت نسبی را زیر 50٪ نگه دارید.

در اتاقی که نصب دقیق انجام شود ، تعداد پرسنل باید تا حد ممکن کوچک باشد. قطعات و لوازم دیگر از طریق درهای کشویی کمد تحویل داده می شود. اتاق ریز ریز از اتاق بزرگ تهویه مطبوع جدا شده است. هوا در اتاق داخلی باید بیشتر فیلتر شود. علاوه بر دهانه های تهویه مطبوع و فیلتر ، دیوارها ، کفها ، سقفها و درها باید تا حد امکان محکم بسته شوند. مصالح ساختمانی مانند گچ ، تخته ساختمان ، تخته چوب و سیمان روی دیوار به طور یکنواخت با براق درجه بالا یا رنگ نیمه براق پوشانده شده است.

برای کار با نیازهای ویژه ، از اجاق گاز خشک کن برای جلوگیری از کثیفی (نفس کشیدن اپراتور ، پوست سر و غیره) استفاده کنید که با روشهای دیگر قابل انسداد نیست. در صورت لزوم ، به عنوان مثال ، هنگام پردازش سطح کاتدی که فعال می شود ، اجاق خشک کن فقط می تواند از گاز بی اثر خاص استفاده کند.

به منظور پاسخگویی به نیازهای تولید فرایند IC ، کارگاه باید مطابق با استانداردهای سطح اتاق تمیز مطابقت داشته باشد.

زیرا اصل کار انواع دستگاه های خلاء برقی بر اساس میدان الکتریکی و میدان مغناطیسی است تا بتواند حرکت الکترون ها در فضا را کنترل کند تا بتواند به هدف تقویت ، نوسان و ارائه تصویر برسد. بنابراین ، سیستم پمپ خلاء می تواند از برخورد بین الکترون ها و مولکول های گازی جلوگیری کند ، قانون حرکت الکترون ها در فضا را تضمین کند ، از مسمومیت با اکسیداسیون کاتد از انتشار الکترون های گرم جلوگیری کند و از کار عادی دستگاه های الکترونیکی با پمپاژ درجه خلاء مختلف مورد نیاز دستگاه های خلاء الکترونیکی مختلف

سیستم پمپ خلاء در صنعت خلاء برقی

نویسنده:

http://bluevacuumpump.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۸
abcdonenumber1 abcdonenumbe

تحقیقات جدید به رهبری دانشگاه سنت اندروز نشان می دهد که برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه تغییر جهانی آب و هوا ، سیاست انرژی باید عامل افزایش فضای متوسط ​​برای هر شخص در خانه ها باشد.


این مطالعه جدید ، که در مجله Nature Energy منتشر شده است ، نشان داد که در سطح جهان افزایش در اندازه خانه و روند جمعیتی موازی کاهش اندازه خانوار ، و در نتیجه تغییر جهانی به سمت فضای داخلی بیشتر برای هر فرد انجام شده است. بنابراین برای تحقق اهداف آب و هوایی ، تحقیقات و سیاست های انرژی باید در تغییر روند در اندازه خانه و اندازه خانه نقش داشته باشند.

این مطالعه بیان می کند که چرا تحقیقات انرژی باید انتظارات از سبک زندگی و روندهای جمعیتی را که عموماً خارج از حوزه سیاست های انرژی در نظر گرفته می شوند ، در نظر بگیرند . این امر به این دلیل است که بیشترین مصرف انرژی در خانه ها برای گرم کردن فضا است. روند فعلی خانه های بزرگتر و تعداد سرنشینان کمتر با مداخلات دولت در برنامه های بهره وری انرژی و کمپین های رفتار طرفدار محیط زیست مورد توجه قرار نمی گیرد.

این تحقیق که توسط دکتر کاترین السورث کربس در دانشکده جغرافیا و توسعه پایدار ، دانشگاه سنت اندروز به رهبری انجام شده است ، فرصتهای از دست رفته دولت ها را برای کاهش تقاضای انرژی در مواجهه با شرایط اضطراری جهانی آب و هوا برجسته می کند.

کاهش اندازه خانوار یک ویژگی مشترک جوامع پیشرفته است و می توان به تمایل به افزایش حریم شخصی نسبت داد. در انگلیس ضعف صدا و اختلال در همسایگان یکی از رایج ترین شکایات در مورد زندگی در آپارتمان ها و توجیه تمایل به خانه ای جدا از هم است ، که این امر به بهبود استانداردهای حریم دیداری و صوتی و مهم بودن در بهبود رضایت از کوچکترها اشاره دارد. اشکال بالای تراکم مسکن. با کاهش خانوارهای چند نسلی ، به "لانه های خالی" توصیه می شود که در بهره وری انرژی سرمایه گذاری کنند ، اما کوچک کردن یا گرفتن خانه های مسکونی برای کاهش تقاضای انرژی مؤثرتر است.

دکتر السوورث-کربس گفت: "کاهش اندازه خانوار پیامدهای انرژی مهمی دارد و تغییر در اندازه خانوار تعیین کننده مهمی در مصرف انرژی و انتشار گازهای کربن است.

"تضمین ارائه مسکن از ضروریات اولیه پناهندگی و حفظ حریم خصوصی ضروری است ، اما افزایش فضا برای هر فرد دلالت بر انرژی دارد و این روندها این سؤال را ایجاد می کنند: چرا ما برای خانه های کوچکتر به خانه های بزرگتر احتیاج داریم؟"

مقاله "پیامدهای کاهش اندازه خانوارها و انتظارات از آسایش منزل برای تقاضای انرژی داخلی" ، در Nature Energy منتشر شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۶
abcdonenumber1 abcdonenumbe

تصور کنید شمشیرهای از حشرات روباتیک هنگام انجام وظایف در حال حرکت به اطراف هستند. ممکن است مثل داستانهای علمی به نظر برسد ، اما در واقع قابل قبول تر از آن چیزی است که فکر می کنید. محققان دانشکده مهندسی EPFL یک حشره روباتیک نرم را ایجاد کرده اند که با سرعت 3 سانتی متر در ثانیه توسط عضلات مصنوعی رانده می شود.


این تیم دو نسخه از این ربات نرم با نام DEAnsect تولید کرد. اولین ، با استفاده از سیم های بسیار نازک ، بسیار مستحکم است. می توان آن را تاشو کرد ، با یک مگس پرنده برخورد کرد یا با کفش له کرد و بدون اینکه توانایی حرکت آن را تحت تأثیر قرار دهد. حالت دوم یک مدل بدون استریپ است که کاملاً بی سیم و خودمختار است و وزن آن کمتر از 1 گرم است و باتری خود و تمام قطعات الکترونیکی را در پشت خود حمل می کند. این حشره هوشمند مجهز به میکروکنترلر برای مغز و عکسبرداری به عنوان چشم است و به آن اجازه می دهد الگوهای سیاه و سفید را بشناسد و DEAnsect را قادر به دنبال کردن هر خط کشیده شده روی زمین کند.

DEAnsect توسط تیمی در آزمایشگاه نرم افزار مبدل های نرم EPFL (LMTS) ساخته شده است ، که با آزمایشگاه محرک های مجتمع (LAI) و همکارانش از دانشگاه سیر-پنتوئیز ، فرانسه همکاری می کند. این تحقیق در Science Robotics منتشر شده است .

پیشرانه لرزش

DEAnsect به محرک الاستومر دی الکتریک (DEAs) مجهز شده است ، نوعی عضله مصنوعی نازک مو است که از طریق ارتعاشات آن را به جلو حرکت می کند. این DEA ها دلیل اصلی چرا این حشره بسیار سبک و سریع است. آنها همچنین این امکان را برای حرکت در انواع مختلف زمین از جمله سطوح عایق بندی فراهم می کنند.

بازی


01:01
01:14
بی صدا

تنظیمات
PIP
ورود به حالت تمام صفحه
بازی
محققان EPFL یک حشره روباتیک فوق سبک ساخته اند که از عضلات مصنوعی نرم آن استفاده می کند تا با سرعت 3 سانتی متر در ثانیه در میان انواع مختلف زمین حرکت کند. این ربات را می توان تاشو یا خرد کرد و در عین حال به حرکت خود ادامه می دهد. اعتبار: EPFL
بازی


01:27
01:46
بی صدا

تنظیمات
PIP
ورود به حالت تمام صفحه
بازی
ویدئویی که مفاهیم اصلی و نتایج این تحقیق را توضیح می دهد. اعتبار: جی و همکاران ، علمی. ربات 4، eaaz6451 (2019)
ماهیچههای مصنوعی از یک غشای الاستومر ساندویچ بین دو الکترود نرم تشکیل شده است. در صورت اعمال ولتاژ ، الکترودها به همدیگر جذب می شوند و ممبران را فشرده می کنند که هنگام خاموش شدن ولتاژ به حالت اولیه خود باز می گردد. این حشره دارای چنین عضلات متناسب با هر سه پا است. حرکت با خاموش کردن ولتاژ بسیار سریع و بیش از 400 بار در ثانیه ایجاد می شود.

این تیم از تکنیک های تولید نانو استفاده کردندبرای کاهش عضلات مصنوعی در ولتاژهای نسبتاً کم ، با کاهش ضخامت غشای الاستومر و تولید الکترودهای نرم و بسیار رسانا ، ضخامت چند مولکول. این طراحی هوشمندانه به محققان این امکان را داد تا از میزان منبع انرژی بطور چشمگیری بکاهند. هربرت شی ، مدیر LMTS توضیح می دهد: "DEA ها به طور کلی با چندین کیلوولت کار می کنند ، که به یک منبع تغذیه بزرگ نیاز دارند." "طراحی ما این روبات را قادر ساخت که وزن آن فقط 0.2 گرم وزن داشته باشد تا بتواند همه چیز مورد نیاز خود را بر روی پشت خود بگذارد." "این تکنیک امکانات جدیدی را برای استفاده گسترده از DEA در رباتیک ، برای ازدحام حشرات روباتیک هوشمند ، برای بازرسی یا تعمیر از راه دور و یا حتی برای دستیابی به درک عمیق تر از مستعمرات حشرات از طریق ارسال یک ربات برای زندگی در بین آنها باز می کند."


ویدئویی از DEAnsect به طور مستقل در مسیری به شکل شکل 8 حرکت می کند. اعتبار: جی و همکاران ، علمی. ربات 4، eaaz6451 (2019)
وی می گوید: "ما هم اکنون با دانشگاه استنفورد روی یک نسخه غیرقابل اعتماد و کاملاً نرم کار می کنیم." "در طولانی مدت ، ما قصد داریم سنسورها و فرستنده های جدید را بر روی حشرات قرار دهیم تا آنها بتوانند مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار کنند."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۶
abcdonenumber1 abcdonenumbe

بیشتر پنل های خورشیدی امروزه نور خورشید را ضبط می کنند و آن را تنها از طرف رو به آسمان به الکتریسیته تبدیل می کنند. اگر قسمت زیرین تخته پانل خورشیدی نیز می تواند تابش نور خورشید را از زمین خارج کند ، حتی ممکن است برق بیشتری تولید شود.


سلولهای خورشیدی دو طرفه در حال حاضر به پانل ها می توانند به صورت عمودی روی زمین یا پشت بام ها و حتی به صورت افقی به عنوان سایبان پمپ بنزین بنشینند ، اما دقیقاً مشخص نیست چقدر این پنل ها در نهایت می توانند برق تولید کنند یا پولی را که می توانند در مصرف خود ذخیره کنند.

یک فرمول ترمودینامیکی جدید نشان می دهد که سلولهای bifacial که پانل های دو طرفه را تشکیل می دهند ، به طور متوسط ​​15 تا 20 درصد بیشتر از نور خورشید نسبت به سلولهای مونو فسیل پانل های خورشیدی یک طرفه امروزی با در نظر گرفتن زمین های مختلف مانند چمن ، شن و ماسه تولید می کنند. بتن و خاک.

این فرمول ، که توسط دو فیزیکدان دانشگاه پوردو تهیه شده است ، می تواند برای چند دقیقه بیشترین میزان الکتریسیته ای که سلول های خورشیدی دو شاخه ای می توانند در محیط های مختلف تولید کنند ، محاسبه شود ، همانطور که توسط یک ترمودینامیکی تعریف شده است .

"این فرمول فقط شامل یک مثلث ساده است ، اما تقطیر مشکل بسیار پیچیده فیزیک به این فرمول بسیار ساده سالها نیاز به مدل سازی و تحقیق دارد. این مثلث به شرکتها کمک می کند تا در سرمایه گذاری در سلولهای خورشیدی نسل بعدی تصمیمات بهتری بگیرند و چگونگی طراحی را کشف کنند. محمد "اشرف" علم ، استاد جی پی گوپتا استاد مهندسی برق و کامپیوتر گفت: "آنها کارآمدتر هستند."

در مقاله ای که در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده است ، علم و همکار ریان خان ، هم اکنون استادیار دانشگاه شرق غرب در بنگلادش ، همچنین نشان می دهد که چگونه می توان از این فرمول برای محاسبه حدود ترمودینامیکی کلیه سلولهای خورشیدی تولید شده در 50 سال گذشته این نتایج را می توان به فن آوری که احتمالاً طی 20 تا 30 سال آینده توسعه می یابد ، تعمیم داد.

امید این است که این محاسبات به مزارع خورشیدی کمک کند که از سلولهای صفراوی زودتر در استفاده خود استفاده کنند.

علم گفت: "تقریباً 50 سال طول کشید تا سلول های تکی به صورت مقرون به صرفه در میدان حضور پیدا کنند." "این فناوری به طرز چشمگیری موفقیت آمیز بوده است ، اما ما اکنون می دانیم که دیگر نمی توانیم بازده آنها را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم یا هزینه را کاهش دهیم. فرمول ما راهنمایی و سرعت بخشیدن به توسعه فناوری bifacial در مقیاس سریعتر خواهد بود."

این مقاله ممکن است ریاضیات را درست به موقع حل کند: کارشناسان تخمین می زنند که تا سال 2030 ، سلولهای خورشیدی دو شکلی تقریبا نیمی از سهم بازار پنل های خورشیدی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهند.

رویکرد علم "مثلث شوکللی-کوئیزر" نامیده می شود ، زیرا براساس پیش بینی های محققان ویلیام شوکلی و هانس-یواخیم کوئیسر در مورد حداکثر کارآیی نظری یک سلول خورشیدی تک فاز ساخته شده است. این نقطه حداکثر یا حد ترمودینامیکی را می توان در یک نمودار خط شیب دار به سمت پایین شناسایی کرد که شکل مثلث را تشکیل می دهد.

این فرمول نشان می دهد که افزایش بهره وری سلولهای خورشیدی دوتایی با نور منعکس شده از یک سطح افزایش می یابد. به طور مثال ، در مقایسه با سطحی که دارای پوشش گیاهی است ، می توان از نور منعکس شده بتن به طور قابل توجهی انرژی بیشتری بدست آورد.

محققان از این فرمول برای توصیف طرح های بهتر جبهه برای تابلوها در زمین های مزرعه و پنجره های ساختمان در شهرهای پرجمعیت استفاده می کنند. پانل های دو طرفه شفاف ، اجازه می دهند تا انرژی خورشیدی در زمین های مزرعه بدون ریختن سایه تولید شود که تولید محصول را مسدود می کند. در همین حال ، ایجاد پنجره های دو جداره برای ساختمانها به شهرها کمک می کند تا از انرژی تجدید پذیر بیشتری استفاده کنند.

این مقاله همچنین راهکارهایی را برای به حداکثر رساندن پتانسیل سلولهای صفراوی با دستکاری تعداد مرزهای بین مواد نیمه هادی ، به نام اتصالات ، توصیه می کند که جریان برق را تسهیل می کند. سلولهای دوتایی با اتصالات منفرد بیشترین افزایش بهره وری را نسبت به سلولهای مونو فسیل فراهم می کنند.

خان گفت: "سود نسبی اندک است ، اما سود مطلق قابل توجه است. شما با افزایش تعداد اتصالات ، سود نسبی اولیه را از دست می دهید ، اما سود مطلق همچنان رو به افزایش است."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۵
abcdonenumber1 abcdonenumbe

مهندسان زیست پزشکی در دانشگاه دوک در حال توسعه یک شبیه ساز عظیم دینامیک سیال هستند که می تواند جریان خون را از طریق سیستم کامل شریانی انسان با وضوح درون سلولی مدل کند. یکی از اهداف کوشش این است که پزشکان بتوانند در برنامه های درمانی خود راهنمایی کنند و از این طریق به آنها اجازه دهند که عروق خاص بیمار را شبیه سازی کنند و بطور دقیق پیش بینی کنند که چگونه تصمیم گیری هایی از قبیل قرارگیری استنت ، وارد کردن مجرا و سایر تغییرات هندسی در جریان خون بر نتایج جراحی تأثیر می گذارد.


با این حال یکی از بزرگترین موانع پذیرش بالینی ، ایجاد رابط کاربری است که به پزشکان اجازه می دهد بدون نیاز به تخصص در علوم رایانه ، به راحتی گزینه های خود را کشف کنند. همانطور که هر برنامه نویسی به شما خواهد گفت ، طراحی یک رابط صاف و بصری که افراد از انواع مختلف پیش زمینه می توانند به سرعت تسلط داشته باشند یک کار بلند است.

در مطالعه جدیدی که در 7 ماه مه در مجله علوم محاسباتی منتشر شده است ، محققان دوک گزارش خود را از ایجاد اولیه برای ایجاد یک رابط کاربری برای ابزار شبیه سازی جریان خون خود به نام HARVEY گزارش می دهند. آنها رابط های مختلفی از نمایشگرهای رومیزی استاندارد گرفته تا تجربیات واقعیت مجازی همهجانبه را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که اگرچه کاربران با استفاده از ماوس و صفحه کلید استاندارد راحت هستند ، برخی رابط های آینده نگرانه تر می توانند کلید پذیرش گسترده باشند.

آماندا رندلز ، آلفرد وینبورن و ویکتوریا استور موردکای ، استادیار علوم زیست پزشکی در دوک گفت: "HARVEY در حال حاضر به دانش مربوط به رمزگذاری C و رابط های خط فرمان نیاز دارد ، که واقعاً چه کسی می تواند از این برنامه استفاده کند." "این مقاله یک رابط کاربری گرافیکی را که ما به نام" هارویس "ایجاد کرده ایم معرفی می کند ، بنابراین هر کسی می تواند از هاروی استفاده کند ، خواه جراح باشد که می خواهد بهترین مکان را برای یک استنت یا محققان زیست پزشکی که سعی در ایجاد نوع جدیدی از استنت ها دارند بفهمند. "

رندلز تقریباً یک دهه است که کد HARVEY را تدوین کرده است و کار خود را به عنوان دانشجوی دکترا در گروه تحقیقاتی Efthimios Kaxiras ، جان هسبروک ون ولک استاد فیزیک خالص و کاربردی در دانشگاه هاروارد آغاز کرده است. در آن زمان ، او نشان داده است که HARVEY می تواند به طور دقیق جریان خون را از طریق آئورت خاص بیمار و سایر هندسه های عروقی در مقیاس های طولانی تر مدل کند. او همچنین نشان داده است که این برنامه می تواند جریان خون 3 بعدی را در مقیاس بدن کامل انسان مدل سازد.

رندلز با کار کردن HARVEY ، به محققان کمک کرده است تا درمان استنت آنوریسم های مغزی و رشد آنوریسم ها را درک کنند. او یک روش سریع و غیر تهاجمی برای بررسی بیماری شریانی محیطی و همچنین درک بهتر چگونگی چسبندگی سلولهای سرطانی به بافتهای مختلف ایجاد کرده است. با پیشرفت مداوم در توانایی های محاسباتی کد و اثبات سودمندی در برنامه های دنیای واقعی ، اکنون رندلز در تلاش است تا دیگران را به بهترین شکل ممکن از توانایی های خود استفاده کند.


آماندا رندلز در حال تهیه یک کد رایانه ای است که می تواند جریان خون را در عروق خاص بیمار تا سطح سلولی شبیه سازی کند. اعتبار: کن کینگری ، دانشگاه دوک
رندلز گفت: "از آنجا که بیماری قلبی عروقی همچنان شماره یک علت مرگ در ایالات متحده است ، توانایی بهبود برنامه ریزی درمانی و نتیجه آن یک چالش مهم است." "با بلوغ و در دسترس بودن دستگاه های VR / AR ، ما باید نقش این فناوری ها را در تعامل با چنین داده هایی درک کنیم. این تحقیق یک گام بسیار ضروری برای توسعه نرم افزارهای آینده برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی است."

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۹
abcdonenumber1 abcdonenumbe

گزارشی از مهندسان نرم افزار سونی نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه یک سیستم حرکتی واقع بینانه واقعاً بسیار غوطه ور است که احتمالاً در کنترلرهای بعدی پلی استیشن مورد استفاده قرار می گیرد.


کنترل کننده های VR از فناوری ردیابی انگشت استفاده می کنند.

در مقاله ای تحت عنوان "ارزیابی تکنیک های یادگیری ماشین برای تخمین قرار دادن دست بر روی دستگاه دستی با سنسور مجاورت" ، تیمی از بخش تفریحی سرگرمی سونی اظهار داشتند که آنها یک کنترلر را تهیه کرده اند که حرکات دست و انگشتان بازیکن را به صورت دقیق تکرار می کند.

برنامه های ردیابی انگشت معمولاً به دوربین هایی متکی هستند که حرکت انگشت را ضبط می کنند ، مانند Oculus Quest. اخیراً ، سنسورهای مجاورت خازنی که تشخیص حرکت دقیق تری را ارائه می دهند ، وارد بازار می شوند. اما ، همانطور که محققان سونی Kazuyuki Arimatsu و Hideki Mori متذکر می شوند ، تشخیص دوربین با حضور کنترلرهای فیزیکی مانع می شود ، و فناوری حسگر مجاورت ، هنوز در مراحل ابتدایی خود ، به پیشرفت و پالایش نیاز دارد. دقیقاً دستگیری حرکت دست گریزان بود.

Arimatsu و More چالش پر کردن این شکافها را برعهده گرفته اند. آنها یک کنترل کننده دستی نمونه اولیه با 62 الکترود تعبیه شده و مجموعه داده های آموزشی با سیستم نظارت نوری ضبط کردند. آنها حرکات دست 12 نفر را ضبط کردند که هر یک اندازه متفاوت است.


Arimatsu و More گفتند: "ما هدف داریم تا مرز قابلیت ردیابی انگشت برای تعامل بصری بیشتر با استفاده از دستها در فضای مجازی فشار بیاوریم." "رویکرد ما نه تنها لمس انگشتان بر روی الکترود مشخص را تشخیص می دهد بلکه حرکت جامع انگشت را در فضای سه بعدی با استفاده از مقادیر از همه سنسورها پیش بینی می کند. برای رسیدن به این هدف ، ما دو نوع معماری شبکه عصبی حلقوی را که در زمینه دید رایانه مورد مطالعه قرار گرفته اند برای پیش بینی ارزیابی قرار داده ایم. و نشانگر معماری مناسب برای سنسورهای موجود بر روی کنترلر است. "

محققان گفتند ، برای دستیابی به تجربیات سه بعدی واقع بینانه و غوطه وری ، در گزارشی که ماه گذشته منتشر شده است ، از نمایشگرهای چند بعدی استفاده کرده اند تا "از روشهای شبکه عصبی حلقوی بر روی یک تصویر خازنی از سطح منحنی و دو نوع معماری شبکه بر اساس دستاوردهای اخیر در استفاده کنند. زمینه بینایی کامپیوتر با مجموعه داده های ما مورد ارزیابی قرار گرفت. ما همچنین برنامه های تعاملی در زمان واقعی را با استفاده از نمونه اولیه پیاده سازی کردیم و امکان تعامل بصری را با استفاده از انگشتان در برنامه های VR نشان دادیم. "

فیلم اولیه نمونه ای از دست کاربر و نمایش دیجیتالی آن را نشان می دهد که حرکات مختلفی از قبیل باز و بسته شدن ، شمارش ، چرخش انگشت شست ، پخش انگشتان ، علائم صلح و انگشت شست و کشیده شده و صورتی (نشانگر تماس تلفنی) را نشان می دهد. این می تواند یک دست را که دستگاه کنترلر را می چسباند تشخیص دهد و یک جسم را بلند یا پرتاب کند.

سال گذشته ، سونی مجوز هاپتیک پیشرفته برای کنترلرهای VR را صادر کرد. آنها می توانند احساسات فشار ، کشیدن ، گرفتن و ضربان را شبیه سازی کنند. کنترل کننده بعدی سونی ممکن است به بازیکنان بازی اجازه دهد نه تنها دست خود را نبینند بلکه اشیاء مختلفی را که با آنها تعامل دارند نیز احساس کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۹
abcdonenumber1 abcdonenumbe

تپه های نوردر مریخ یا ماه مسافتی طولانی از نزدیکترین کامیون حمل بار است. به همین دلیل نسل بعدی روورهای اکتشافی باید در کوهنوردی از تپه های پوشیده از مواد سست و جلوگیری از گرفتاری روی سطوح نرم دانه ای خوب باشند.


ساخته شده با زائده های چرخ دار که می تواند برداشته شود و چرخ ها قادر به "چرخیدن" هستند ، یک ربات جدید موسوم به "Mini Rover" تکنیک های پیچیده حرکتی را به اندازه کافی مستحکم ساخته و آزمایش کرده است تا بتواند در صعود از تپه های پوشیده از چنین مواد دانه ای ، آزمایش کرده و از خطر جلوگیری کند. گیر بی احتیاطی در بعضی از سیاره یا ماه از راه دور گیر کرده است.

محققان با استفاده از یک حرکات پیچیده ، "پدالینگ روتاری عقب" را لقب داده اند ، این روبات می تواند با استفاده از طراحی منحصر به فرد خود برای ترکیب حرکات دست و پا زدن ، پیاده روی و چرخش چرخ ، از یک شیب بالا رود. رفتارهای مریخ نورد با استفاده از شاخه ای از فیزیک معروف به ترادینامیک مدل شد.

دن گلدمن ، استاد خانواده دون در دانشکده فیزیک در موسسه فناوری جورجیا می گوید: "هنگامی که مواد سست جریان می یابد ، می تواند مشکلاتی را برای روبات ها در اطراف آن ایجاد کند." وی گفت: "این مریخ نورد دارای درجه آزادی کافی است که می تواند کاملاً به طور موثر از مربا خارج شود. با از بین بردن مواد از چرخ های جلو ، یک تپه مایع موضعی را برای چرخ های عقب ایجاد می کند که به اندازه شیب واقعی آن شیب دار نیست.

مریخ نورد همیشه خود تولید کننده است و خود سازماندهی تپه خوبی برای خود دارد. "

ساخته شده با زائده های چند منظوره قادر به چرخش چرخ هایی است که می تواند "wiggled" و بلند شود ، Mini Rover با طراحی جدیدی از ناسا مدل سازی شد و در آزمایشگاه برای تهیه و آزمایش تکنیک های حرکتی پیچیده به اندازه کافی قدرتمند استفاده شد تا بتواند در صعود از تپه های تشکیل شده از مواد دانه ای ، در اینجا شن و ماسه ساحل معمولی. اعتبار: کریستوفر مور ، جورجیا تکنیک
این تحقیق در تاریخ 13 ماه مه به عنوان مقاله تحت عنوان مجله Science Robotics گزارش خواهد شد. این کار توسط ابتکار ملی رباتیک ناسا و دفتر تحقیقات ارتش پشتیبانی شد.

یک ربات ساخته شده توسط مرکز فضایی جانسون ناسا پیشگام در چرخش چرخ های خود ، جارو کردن سطح آن چرخ ها و بلند کردن هر یک از زائده های چرخ دار آن در صورت لزوم ، ایجاد طیف گسترده ای از حرکات بالقوه است. محققان Georgia Tech با استفاده از چاپگرهای 3 بعدی داخلی ، با مرکز فضایی جانسون همکاری کردند تا این قابلیت ها را در یک وسیله نقلیه مقیاس دار با چهار زائده چهار چرخ محور 12 موتور مختلف ایجاد کنند.

سیدهارت شرایواستاوا ، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی مکانیک جورج دبلیو وودروف در جورجیا تکنیک گفت: "این مریخ نورد با یک معماری مکاترونیک ماژولارونیک ، اجزای تجاری در دسترس و تعداد کمی از قطعات ساخته شده است." "این تیم ما را قادر ساخت تا از ربات ما به عنوان یک ابزار آزمایشگاهی قوی استفاده کند و تلاش خود را برای کشف آزمایش های خلاقانه و جالب بدون نگرانی در مورد آسیب رساندن به مریخ نورد ، خرابی سرویس یا ضربه زدن به محدودیت های عملکرد متمرکز کند."


ویدئویی از مینی مریخ نورد که خودش را از طریق تخت مسطح دانه های خشخاش در می آورد. اعتبار: Shivivastava و همکاران ، Sci. ربات 5 ، eaba3499 (2020)
طیف گسترده ای از حرکات این مریخ نورد این فرصت را به تیم تحقیقاتی داد تا تغییرات زیادی را که با استفاده از اندازه گیری نیروی کشش گرانول و نظریه اصلاح نیروی مقاومت اصلاح شده مورد آزمایش قرار گرفت ، آزمایش کنند. دکتری Shivivastava و دانشکده فیزیک. کاندیدای آندراس کارسای با دستاوردهای کاوش شده توسط ربات ناسا RP15 شروع به کار کرد و قادر به آزمایش طرح های حرکتی بود که نمی توانست بر روی یک مریخ نورد تمام اندازه آزمایش شود.

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۵
abcdonenumber1 abcdonenumbe

آمازون روز چهارشنبه نسخه های جدید تبلت های Fire HD 8 خود را معرفی کرد و قیمت آنها 10 دلار بالاتر از نسخه قبلی بود اما با این حال بسیار ارزان تر از iPad.


ترکیب غول تجارت الکترونیکی اکنون شامل نسخه "All-New" Fire HD 8 ، Fire HD 8 Plus و Fire HD 8 Kids Edition خواهد بود. هر سه مورد برای پیش سفارش در دسترس هستند و حمل و نقل از 3 ژوئن آغاز می شود. اما تخم مرغ عید پاک وجود دارد: آمازون که در یک حالت بازی جدید پخته شده است و به شما امکان می دهد بدون دخالت در اعلان ها ، روی بازی خود تمرکز کنید.

به غیر از این ، دستگاه ها با بهبود عمر باتری و پردازنده های سریع تر نسبت به مدل های 2018 ، براق تر از قبل به نظر می رسند.

Fire HD 8 جدید عملکرد و 32 گیگابایت حافظه داخلی را بهبود بخشیده است. Fire HD 8 Plus دارای شارژ بی سیم بافته شده است ، و نسخه کودک هنوز هم با یک کیف کودک مناسب و یک پایه قابل تنظیم جدید همراه است.

Fire HD 8

مدل پایه دارای همان صفحه نمایش 8 اینچی با کیفیت بالا است اما 30٪ کارایی سریعتر و رم 2 گیگابایتی را در خود جای داده است ، کاربران می توانند تا 12 ساعت عمر باتری داشته و با 89.99 دلار به لیست طولانی برنامه های سرگرمی دسترسی پیدا کنند.

نسخه قبلی Fire HD 8 با قیمت فروش 79.99 دلار به بازار عرضه شد . حتی با افزایش 10 دلار قیمت ، تبلت های آمازون سرقت هستند. برای مقایسه ، آخرین iPad mini 7.9 اینچی اپل با 399 دلار شروع می شود.

Amazon Fire HD 8. اعتبار: آمازون
Fire HD 8 Plus

با 20 دلار بیشتر ، می توانید نسخه برتر را با 3 گیگابایت رم و قابلیت شارژ بی سیم دریافت کنید. آمازون همچنین برای شارژ سریع تر ، شارژر USB-C با جعبه 9W در جعبه USB پرتاب کرده است. Fire HD 8 Plus با شش ماه خدمات Kindle Unlimited ، سرویس آمازون ارائه شده است که به شما امکان می دهد تا آنجا که می خواهید بخوانید.

Fire HD 8 Kids Edition

نسخه کودک 139.99 دلار با کنترل والدین همراه با یک سال دسترسی به Amazon FreeTime است که هزاران عنوان محتوا را برای کودکان 3 تا 12 ساله ارائه می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۴
abcdonenumber1 abcdonenumbe

رویکردهای بدون نظارت کار قبلی در یادگیری استفاده از لوازم خانگی به استفاده از داده های انرژی از کنتور ابزار پرداخته است. اما این رویکرد فریب دادن جزئیات را به چالش می کشد ، زیرا داده های انرژی ترکیبی از الگوی چندین لوازم مختلف است که همه به هم اضافه شده اند.

رویکردهای بدون نظارت (که بدان معنی است که داده های آموزش برچسب زده نشده اند) ، فرض کنید الگوهای لوازم فردی ناشناخته است. با این حال ، از آنجا که کنتور ابزار کل انرژی مورد استفاده در خانه را اندازه گیری می کند ، یادگیری لوازم فردی یا تشخیص موثر آنها بسیار دشوار است.

Sapple در قلمرو بدون نظارت باقی می ماند: فرض نمی کند که ما الگوهای لوازم فردی را می شناسیم ، بلکه در عوض از داده های یک سنسور دوم برای کمک به یادگیری الگوهای استفاده از لوازم با نظارت خود استفاده می کند.

به عنوان مثال ، سنسور مکان هنگام نزدیک شدن به مایکروویو ، حرکت شخص را ضبط می کند ، مواد غذایی را در آن قرار داده و آن را روشن می کند. سپس این مدل داده ها را تجزیه و تحلیل می کند و می آموزد که وسایل خاص در چه مواردی روشن هستند و مکان آنها در یک خانه چیست.

علاوه بر سلامتی ، ساپل به طور بالقوه می تواند به کاهش اثرات سنگین ما بر جهان طبیعی کمک کند. با تجزیه و تحلیل الگوهای استفاده از لوازم خانگی در داخل خانه ، این سیستم می تواند برای تشویق رفتارهای صرفه جویی در مصرف انرژی و بهبود پیش بینی و تحویل برای شرکت های ابزار مورد استفاده قرار گیرد.

این تیم خاطرنشان می کند که رویکرد سیستم آنها برخی از مسائلی را حل می کند که می تواند برای سنسورهای داخل خانه مشکل باشد. به عنوان مثال ، استفاده از داده های مکان همیشه به معنای استفاده از دستگاه نیست ، زیرا افراد می توانند بدون استفاده از آن در کنار یک دستگاه باشند. همچنین ، بسیاری از لوازم مانند یخچال و فریزرها قدرت خود را چرخه می دهند و "رویدادهای پس زمینه" ایجاد می کنند ، و می تواند داده های مکان از چند نفر در یک خانه وجود داشته باشد ، اما همه آنها به استفاده از لوازم مربوط نمی شوند. Sapple با یادگیری اتصال دو جریان سنسور ، این مشکلات را حل می کند و از آن استفاده می کند تا هنگام روشن بودن وسایل و مکان آنها را کشف کند.

هسو می گوید: "همزمان با شروع به کار در مکان های داخلی ، به اندازه بالقوه وای فای در آینده رایج می شویم ، امیدوارم که فناوری ما بدون هیچ زحمتی بتواند به راحتی در همه مکان ها با کنتور برق استفاده شود." "این می تواند برنامه های جدیدی را برای سنجش سلامت منفعل در خانه ها فعال کند. به عنوان مثال شرکت های کمکی می توانند با ارائه بازخورد شخصی ، تقاضای اوج را کاهش دهند ، تولید و تحویل انرژی را بهینه کنند و در نهایت بهره وری انرژی را بهبود بخشند."

هسو مقاله را در کنار دکتری CSAIL نوشت. دانش آموزان عباس زیتون و گوانگ هی لی ، و همچنین اساتید MIT ، دینا کاتابی و تومی جاکوکولا. آنها مقاله را به طور مجازی در کنفرانس بین المللی نمایندگی های یادگیری ارائه دادند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۴
abcdonenumber1 abcdonenumbe

برای بسیاری از ما مایکروویوها و ماشینهای ظرفشویی ما اولین چیزی نیست که هنگام تلاش برای جمع آوری اطلاعات بهداشتی به ذهنمان خطور می کند ، فراتر از آن چیزی که باید (شاید) از جیب های داغ خاموش کنیم و ظرف ها را به موقع خالی کنیم.


اما ممکن است به زودی دوباره فکر کنیم که به لطف تحقیقات جدید آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی MIT (CSAIL). این سیستم با نام "ساپل" با استفاده از سیگنالهای رادیویی و کنتور برق هوشمند ، استفاده از لوازم خانگی را برای درک بهتر الگوهای بهداشتی ما ، تجزیه و تحلیل می کند.

با استفاده از دو سنسور در منزل ، مدل جدید یادگیری ماشین ، استفاده از وسایل روزمره مانند مایکروویو ، اجاق گاز و حتی سشوار را بررسی می کند و می تواند تشخیص دهد که در کجا و هنگام استفاده از یک وسیله خاص است.

به عنوان مثال ، برای یک فرد مسن که به تنهایی زندگی می کند ، یادگیری الگوهای استفاده از لوازم خانگی می تواند به متخصصان مراقبت های بهداشتی کمک کند تا توانایی خود را در انجام فعالیت های مختلف زندگی روزمره درک کنند ، با این هدف که در نهایت به مشاوره در مورد الگوهای سالم کمک کند. این موارد می تواند شامل بهداشت شخصی ، لباس پوشیدن ، غذا خوردن ، حفظ قاره و تحرک باشد.

دکتر MIT می گوید: "این سیستم از داده های سنجش غیرفعال استفاده می کند و نیازی به ایجاد تغییر در زندگی در افراد ندارد." دانش آموز چن یو هسو ، نویسنده اصلی مقاله جدید درباره Sapple. "این پتانسیل را دارد تا مواردی مانند صرفه جویی در مصرف انرژی و بهره وری را بهبود بخشد ، ما را از درک بهتر فعالیت های روزمره سالمندان که به تنهایی زندگی می کنند ، و به بینش تحلیل های رفتاری برای محیط های هوشمند کمک کند."

از بین دو سنسور ، "سنسور موقعیت مکانی" از سیگنال های رادیویی برای احساس جایگذاری استفاده می کند ، و حدود 40 فوت را پوشش می دهد ، یا به اندازه کافی برای پوشش یک آپارتمان یک خوابه معمولی است. یک کاربر می تواند برای تنظیم سنسور در اطراف آپارتمان خود قدم بزند ، که به آن امکان درک مرزهای فیزیکی را می دهد و سپس سنسور می تواند خود را در آن منطقه مشخص شده محدود کند.

این تیم می گوید که این سیستم به طور بالقوه می تواند در طول بیماری همه گیر COVID 19 مفید باشد ، جایی که علاقه زیادی به سنجش بی حس سلامت و رفتارها وجود دارد. آنها می توانند با استفاده از داده های حسگر غیرفعال تصور کنند که نیاز به مراقبان برای بازدید از جمعیت با خطر بالاتر و به حداقل رساندن مخاطب کلی در شخص وجود دارد.

Sapple از نتایج تحقیقات روزافزون تیم متمرکز بر استفاده از سنجش بی سیم برای شناخت بهتر بدنهای پیچیده انسانی - مانند حسگر GPS "داخلی" با هدف ردیابی تومورها یا توزیع داروها ، یک سیستم خانه هوشمند بی سیم برای نظارت بر بیماریها و کمک به "سن در محل" ، و سیستم دیگری برای سنجش راه رفتن برای کمک به نظارت و تشخیص بیماریهای مختلف.

http://hindibookmark.com/story7419864/پمپ-وکیوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۰۳
abcdonenumber1 abcdonenumbe