abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

تپه های نوردر مریخ یا ماه مسافتی طولانی از نزدیکترین کامیون حمل بار است. به همین دلیل نسل بعدی روورهای اکتشافی باید در کوهنوردی از تپه های پوشیده از مواد سست و جلوگیری از گرفتاری روی سطوح نرم دانه ای خوب باشند.


ساخته شده با زائده های چرخ دار که می تواند برداشته شود و چرخ ها قادر به "چرخیدن" هستند ، یک ربات جدید موسوم به "Mini Rover" تکنیک های پیچیده حرکتی را به اندازه کافی مستحکم ساخته و آزمایش کرده است تا بتواند در صعود از تپه های پوشیده از چنین مواد دانه ای ، آزمایش کرده و از خطر جلوگیری کند. گیر بی احتیاطی در بعضی از سیاره یا ماه از راه دور گیر کرده است.

محققان با استفاده از یک حرکات پیچیده ، "پدالینگ روتاری عقب" را لقب داده اند ، این روبات می تواند با استفاده از طراحی منحصر به فرد خود برای ترکیب حرکات دست و پا زدن ، پیاده روی و چرخش چرخ ، از یک شیب بالا رود. رفتارهای مریخ نورد با استفاده از شاخه ای از فیزیک معروف به ترادینامیک مدل شد.

دن گلدمن ، استاد خانواده دون در دانشکده فیزیک در موسسه فناوری جورجیا می گوید: "هنگامی که مواد سست جریان می یابد ، می تواند مشکلاتی را برای روبات ها در اطراف آن ایجاد کند." وی گفت: "این مریخ نورد دارای درجه آزادی کافی است که می تواند کاملاً به طور موثر از مربا خارج شود. با از بین بردن مواد از چرخ های جلو ، یک تپه مایع موضعی را برای چرخ های عقب ایجاد می کند که به اندازه شیب واقعی آن شیب دار نیست.

مریخ نورد همیشه خود تولید کننده است و خود سازماندهی تپه خوبی برای خود دارد. "

ساخته شده با زائده های چند منظوره قادر به چرخش چرخ هایی است که می تواند "wiggled" و بلند شود ، Mini Rover با طراحی جدیدی از ناسا مدل سازی شد و در آزمایشگاه برای تهیه و آزمایش تکنیک های حرکتی پیچیده به اندازه کافی قدرتمند استفاده شد تا بتواند در صعود از تپه های تشکیل شده از مواد دانه ای ، در اینجا شن و ماسه ساحل معمولی. اعتبار: کریستوفر مور ، جورجیا تکنیک
این تحقیق در تاریخ 13 ماه مه به عنوان مقاله تحت عنوان مجله Science Robotics گزارش خواهد شد. این کار توسط ابتکار ملی رباتیک ناسا و دفتر تحقیقات ارتش پشتیبانی شد.

یک ربات ساخته شده توسط مرکز فضایی جانسون ناسا پیشگام در چرخش چرخ های خود ، جارو کردن سطح آن چرخ ها و بلند کردن هر یک از زائده های چرخ دار آن در صورت لزوم ، ایجاد طیف گسترده ای از حرکات بالقوه است. محققان Georgia Tech با استفاده از چاپگرهای 3 بعدی داخلی ، با مرکز فضایی جانسون همکاری کردند تا این قابلیت ها را در یک وسیله نقلیه مقیاس دار با چهار زائده چهار چرخ محور 12 موتور مختلف ایجاد کنند.

سیدهارت شرایواستاوا ، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی مکانیک جورج دبلیو وودروف در جورجیا تکنیک گفت: "این مریخ نورد با یک معماری مکاترونیک ماژولارونیک ، اجزای تجاری در دسترس و تعداد کمی از قطعات ساخته شده است." "این تیم ما را قادر ساخت تا از ربات ما به عنوان یک ابزار آزمایشگاهی قوی استفاده کند و تلاش خود را برای کشف آزمایش های خلاقانه و جالب بدون نگرانی در مورد آسیب رساندن به مریخ نورد ، خرابی سرویس یا ضربه زدن به محدودیت های عملکرد متمرکز کند."


ویدئویی از مینی مریخ نورد که خودش را از طریق تخت مسطح دانه های خشخاش در می آورد. اعتبار: Shivivastava و همکاران ، Sci. ربات 5 ، eaba3499 (2020)
طیف گسترده ای از حرکات این مریخ نورد این فرصت را به تیم تحقیقاتی داد تا تغییرات زیادی را که با استفاده از اندازه گیری نیروی کشش گرانول و نظریه اصلاح نیروی مقاومت اصلاح شده مورد آزمایش قرار گرفت ، آزمایش کنند. دکتری Shivivastava و دانشکده فیزیک. کاندیدای آندراس کارسای با دستاوردهای کاوش شده توسط ربات ناسا RP15 شروع به کار کرد و قادر به آزمایش طرح های حرکتی بود که نمی توانست بر روی یک مریخ نورد تمام اندازه آزمایش شود.

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷
abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی