abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

تحقیقات جدید به رهبری دانشگاه سنت اندروز نشان می دهد که برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه تغییر جهانی آب و هوا ، سیاست انرژی باید عامل افزایش فضای متوسط ​​برای هر شخص در خانه ها باشد.


این مطالعه جدید ، که در مجله Nature Energy منتشر شده است ، نشان داد که در سطح جهان افزایش در اندازه خانه و روند جمعیتی موازی کاهش اندازه خانوار ، و در نتیجه تغییر جهانی به سمت فضای داخلی بیشتر برای هر فرد انجام شده است. بنابراین برای تحقق اهداف آب و هوایی ، تحقیقات و سیاست های انرژی باید در تغییر روند در اندازه خانه و اندازه خانه نقش داشته باشند.

این مطالعه بیان می کند که چرا تحقیقات انرژی باید انتظارات از سبک زندگی و روندهای جمعیتی را که عموماً خارج از حوزه سیاست های انرژی در نظر گرفته می شوند ، در نظر بگیرند . این امر به این دلیل است که بیشترین مصرف انرژی در خانه ها برای گرم کردن فضا است. روند فعلی خانه های بزرگتر و تعداد سرنشینان کمتر با مداخلات دولت در برنامه های بهره وری انرژی و کمپین های رفتار طرفدار محیط زیست مورد توجه قرار نمی گیرد.

این تحقیق که توسط دکتر کاترین السورث کربس در دانشکده جغرافیا و توسعه پایدار ، دانشگاه سنت اندروز به رهبری انجام شده است ، فرصتهای از دست رفته دولت ها را برای کاهش تقاضای انرژی در مواجهه با شرایط اضطراری جهانی آب و هوا برجسته می کند.

کاهش اندازه خانوار یک ویژگی مشترک جوامع پیشرفته است و می توان به تمایل به افزایش حریم شخصی نسبت داد. در انگلیس ضعف صدا و اختلال در همسایگان یکی از رایج ترین شکایات در مورد زندگی در آپارتمان ها و توجیه تمایل به خانه ای جدا از هم است ، که این امر به بهبود استانداردهای حریم دیداری و صوتی و مهم بودن در بهبود رضایت از کوچکترها اشاره دارد. اشکال بالای تراکم مسکن. با کاهش خانوارهای چند نسلی ، به "لانه های خالی" توصیه می شود که در بهره وری انرژی سرمایه گذاری کنند ، اما کوچک کردن یا گرفتن خانه های مسکونی برای کاهش تقاضای انرژی مؤثرتر است.

دکتر السوورث-کربس گفت: "کاهش اندازه خانوار پیامدهای انرژی مهمی دارد و تغییر در اندازه خانوار تعیین کننده مهمی در مصرف انرژی و انتشار گازهای کربن است.

"تضمین ارائه مسکن از ضروریات اولیه پناهندگی و حفظ حریم خصوصی ضروری است ، اما افزایش فضا برای هر فرد دلالت بر انرژی دارد و این روندها این سؤال را ایجاد می کنند: چرا ما برای خانه های کوچکتر به خانه های بزرگتر احتیاج داریم؟"

مقاله "پیامدهای کاهش اندازه خانوارها و انتظارات از آسایش منزل برای تقاضای انرژی داخلی" ، در Nature Energy منتشر شده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۱
abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی