abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

رویکردهای یادگیری واژگان

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰ ب.ظ

هدف شما چیست؟
استراتژی شما نیز بسته به اینکه هدف اصلی شما درک زبان (یا خواندن یا گوش دادن) یا تولید آن (صحبت کردن یا نوشتن) باشد ، بسیار متفاوت خواهد بود. البته یادگیری صحبت کردن یا نوشتن بسیار دشوارتر از یادگیری درک ساده است (که به جای یادآوری سخت تر به شناخت نیاز دارد).

رویکردهای یادگیری واژگان
بنابراین رویکرد شما برای یادگیری یک زبان به همه این عوامل بستگی دارد. به ویژه ، چگونگی یادگیری یک زبان بستگی به این دارد که چرا می خواهید زبان را یاد بگیرید.

بخش عمده ای از کتاب های زبان خودآموزی فرض می کنند هدف شما سفر به کشوری است که به آن زبان صحبت می کند. بر این اساس ، تأکید بر یادگیری عبارات مناسب برای موقعیت هایی مانند غذا خوردن در رستوران ، خرید بلیط قطار و غیره است. بخش دیگری که در حال رشد است برای مسافرین تجاری و با عبارات مناسب برای معرفی های رسمی ، مکالمات در یک دفتر و غیره در نظر گرفته شده است. هر دو این مقوله بر مکالمه تأکید دارند - یادگیری صحبت کردن و گوش دادن.

هیچکدام از اینها ، من نمی ترسم کاری برای من انجام دهم. من سعی کردم ، اما آنها خیلی از آنچه می خواهم فاصله دارند. هر وقت من برای آنها صرف می کنم با صدای کمی هدر می رود که می گوید: ‘پس؟ من اهمیت می دهم؟ چرا باید بخواهم این را بدانم؟ »خواست من همیشه این است که بتوانم زبان را بخوانم.

من وقتی کتاب "چینی ادبی را با روش استقرا" پیدا کردم بسیار خوشحال شدم - کتابی در سال 1948 که با ارائه متن ساده ترین متن کلاسیک چینی - Classic of Filial تقدی - و یادداشت کردن در مورد معنی هر شخصیت از جمله جمله نکاتی درباره اشتقاق آن شخصیت ها و عناصر آنها. این روش احتمالاً برای بسیاری از افراد جذابیت ندارد ، اما از آنجا که دلیل اصلی من برای یادگیری چینی خواندن متون کلاسیک است ، برای من بسیار جذاب است.

بیشتر بخوانید: رفتار کششی دیگر منسوجات

بخش عمده ای از درخواست تجدید نظر این است که شما از همان ابتدا یاد می گیرید ، چیزی "واقعی" است. این متنی است که مردم بیش از 2000 سال در حال خواندن و مطالعه آن بودند. این تنها به کلمات جذابیت ذاتی می بخشد. و نگاه کردن به هر کاراکتر از طریق ریشه شناسی آن ، به هر کلمه عمق معنا می بخشد که بلافاصله پیوندها ، و گاهی اوقات ، تشدید احساسی را فراهم می کند.

برای من ، یعنی من می دانم که ، برای بسیاری از افراد ، این رویکرد باعث سردی آنها می شود.

نکته این است که فارغ از اینکه یک دوره / کتاب / برنامه چقدر "خوب" باشد ، مهم این است که چقدر خوب برای شما مفید است. به همین دلیل ، حتی اگر از سیستم "کنسرو" استفاده می کنید ، هنوز هم باید آن را با سلیقه و سبک شخصی خود تنظیم کنید. برای انجام این کار شما باید استراتژی های متنوعی را برای فراخوانی و درک اصول درگیر داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی