abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

استفاده از کلید واژه mnemonic برای به یاد آوردن جنسیت

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ب.ظ

بازگشت به عقب
ارزش کلمه کلیدی mnemonic است ، البته ، در فراخوان قبل - یعنی در مثال بالا ، شما یاد گرفتید که carta به معنای حرف است. وقتی کلمه carta را می بینید ، کلمه کلیدی mnemonic به شما کمک می کند تا به خاطر بیاورید که به معنای حرف است. اما اگر از اسپانیایی نامه خواسته شده باشید ، کلید واژه mnemonic چقدر مفید خواهد بود؟

مطالعه ای که به این سؤال پرداخته است نشان داد که کلمه کلیدی mnemonic برای فراخوان عقب مانده از سایر راهبردهای مورد استفاده آنها بدتر نیست. از طرف دیگر ، این هم بهتر نبود - و این علیرغم اینکه برتر برای فراخوان جلو (یادآوری انگلیسی هنگام اسپانیایی بودن) بود. عدم موفقیت روش به دلیل مشکلی در یادآوری خود کلمه کلیدی نبود. به یاد داشته باشید ، معنی انگلیسی و کلمه کلیدی در تصویر mnemonic به هم گره خورده اند ، بنابراین جای تعجب ندارد که به یاد آوردن کلمه کلیدی داده شده به زبان انگلیسی به اندازه یادآوری انگلیسی با توجه به این کلمه کلیدی ، به اندازه کافی باشد. اما مسئله این است که البته ، تولید کلمه (ناآشنا) اسپانیایی از کلمه کلیدی بسیار سخت تر از به یاد آوردن کلید واژه (آشنا) از زبان اسپانیایی است.

استفاده از کلید واژه mnemonic برای به یاد آوردن جنسیت
یکی دیگر از جنبه های یادگیری واژگان برای بسیاری از زبانها جنسیت است. کلمه کلیدی mnemonic با استفاده از یک برچسب جنسیت در تصویر 9 با موفقیت در یادآوری جنسیت اسمها به کار رفته است. این ممکن است به همان سادگی باشد که شامل یک مرد یا یک زن باشد (یا یک شی خاص ، وقتی زبان دارای جنسیت خنثی است) ، یا می توانید از کد دیگری استفاده کنید - برای مثال ، اگر یادگیری آلمانی دارید ، می توانید از تصویر یک آهو برای جنس مردانه.

چرا کلمه کلیدی mnemonic باید یک استراتژی مؤثر باشد؟
بیایید در مورد اصول اساسی نحوه عملکرد حافظه فکر کنیم.

قدرت کدهای حافظه و در نتیجه سهولت در یافتن آنها ، تابعی است که تا حد زیادی تکرار می شود. به سادگی ، هر چه بیشتر چیزی را تجربه می کنید (یک کلمه ، یک رویداد ، یک شخص ، هر چیز دیگری) ، قوی تر و به راحتی حافظه خود را برای آن چیز به یاد خواهید آورد.

به همین دلیل ابتدایی ترین استراتژی حافظه - ساده ترین و اولین آموخته شده - تکرار گل سرخ است.

تکرار به این صورت است که ما موارد را در حافظه کاری نگه می داریم ، یعنی "در ذهن". وقتی به ما شماره تلفنی گفته می شود و باید آن را به اندازه کافی بخاطر بسپاریم که بتواند آن را شماره گیری کند یا آن را بنویسد ، اکثر ما آنرا تکرار می کنیم.

بیشتر بخوانید: انتخاب پمپ وکیوم دو منظوره مناسب

تکرار فاصله - تکرار در فواصل زمانی - این است که ما بیشتر کدهای حافظه خود را در فروشگاه حافظه بلند مدت خود سیمان می کنیم. اگر هیچ تلاشی عمدی برای یادگیری شماره تلفن انجام ندهید ، اما با این وجود اغلب از آن استفاده کنید ، ناگزیر با آن آشنا خواهید شد (چند تکرار که انجام خواهد شد ، مسئله تغییرپذیری فردی است).

اما بیشتر ما متوجه می شویم که تکرار به تنهایی مؤثرترین استراتژی نیست و وقتی ما عمدا آرزو می کنیم چیزی را یاد بگیریم ، به طور کلی استراتژی های دیگر ، مفصل تر را درگیر می کنیم.

چرا ما آن را انجام می دهیم؟ اگر کدهای حافظه با تکرار تقویت می شوند ، چرا کافی نیست که به سادگی تکرار شوید؟

خوب ، اینطور است تکرار کافی است. اما خسته کننده است این یک نکته است

نکته دوم این است که ساختن کدهای حافظه آسان تر (که بعد از این همه تمرین است) فقط با قوی تر کردن کدهای حافظه حاصل نمی شود. همچنین ایجاد ارتباط زیاد بسیار مهم است. کدهای حافظه در یک شبکه نگهداری می شوند. با دنبال کردن دنباله ای از کدهای مرتبط ، مورد خاص خود را پیدا می کنیم. واضح است که هرچه مسیرهای پیشتاز به کد مورد نظر شما منتهی شود ، احتمال پیدا کردن آن بیشتر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۱
abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی