abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

استراتژی های مفصل

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸ ب.ظ

استراتژی های مفصل - استراتژی های یادگیری ، استراتژی های سازمانی - در این جنبه کار می کنند. آنها برای افزایش تعداد پیوندها (اتصالات) یک کد حافظه طراحی شده اند. بنابراین ، هنگامی که توجه کنیم که لامپری یک "مهره آبزی مانند مارماهی با دهان مکنده" است ، احتمالاً با مارماهی ، ماهی و دریا ارتباط برقرار خواهیم کرد. اگر بخاطر بیاوریم که گفته می شد هنری اول در اثر لامپ های مایع جان خود را از دست داده است ، ما پیوند دیگری برقرار کرده ایم. که به نوبه خود ممکن است پیوند دیگری را به همراه آورد ، که ناتیو مارش یک بار رمز و راز با عنوان "گشت و گذار از آباژورها" نوشت. و اگر کتاب را خوانده اید ، این پیوند خوبی خواهد بود ، زیرا خودش پیوندی غنی دارد. (همانطور که پیوند قبلی وجود دارد اگر شما از هنری اول آگاه باشید).

از طرف دیگر ، در صورت عدم آگاهی از لامپ ها ، می توانستید با کلمه "چراغ" پیوند ممتونی برقرار کنید ، و یک ماهی شبیه مارماهی را با لامپ در چشمان خود تصور کنید یا روی سر آن تعادل برقرار کنید.

بنابراین ، هر دو نوع استراتژی تفسیری یک هدف دارند - برای افزایش تعداد اتصالات. اما پیوندهای مونمونیک به این معناست که دلخواه هستند ضعیف تر است. ارزش آنها در شرایطی به وجود می آید که یا شما فاقد دانش لازم برای برقراری ارتباط معنی دار هستید ، یا در حقیقت هیچ ارتباط معنی داری وجود ندارد (به همین دلیل برای یادگیری واژگان ، مونیمونیک ها اینقدر محبوب هستند و برای یادگیری لیست ها و سایر اطلاعات سفارش یافته )

کجا ما را ترک کرد؟

کدهای حافظه با تکرار قوی تر می شوند
تکرار کافی است که بتواند یک کد حافظه قوی داشته باشد
با این حال دستیابی به تکرارهای کافی یک روند طولانی و اغلب کسل کننده است
کدهای حافظه نیز با افزایش تعداد پیوندهایی که به سایر کدهای حافظه دارند ، آسان تر می شوند
استراتژی های مفصل بر روی این اصل ایجاد ارتباط با کدهای موجود کار می کنند
برخی از استراتژی های مفصل ارتباط معنی داری بین کدهای حافظه ایجاد می کنند - اینها قوی تر هستند
استراتژی های یادگیری باعث ایجاد ارتباطاتی می شوند که معنادار نیستند
استراتژی های مونیمونیک در مواردی که هیچ ارتباط معنی داری وجود نداشته باشد ، یا فاقد دانش برای ایجاد ارتباطات معنی دار هستند ، مفیدترین هستند.
بنابراین ، استراتژی های ممتاز موفقیت خاصی در یادگیری زبانهای دیگر داشته اند. اما اگر بتوانید ارتباط معنی دار برقرار کنید ، این کارآیی بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال ، در اسپانیایی کلمه surgir به معنای ظاهر شدن ، پاشیدن ، ظهور است. اگر این مورد را با کلمه افزایش ، از لاتین جابجایی متصل کنید ، تا برخیزید ، پس ارتباط معناداری دارید ، و روشن نیست که وقتی این کلمه را پیدا کردید ، مشکل زیادی نخواهید داشت. با این وجود ، اگر واژگان انگلیسی شما کلمه افزایش را شامل نمی شود ، ممکن است به جای آن یک ارتباط از نظر مثنی مانند صداهای سورگیر مانند شکر ایجاد کنید ، بنابراین می توانید تصویری ذهنی ایجاد کنید که شامل قند قند شود. حال هر یک از این موقعیت ها را تصور کنید. تصور کنید که یک ماه دیگر این کلمه را پیدا نکردید. وقتی این کار را کردید ، کدام یک از این اتصالات احتمالاً معنای صحیحی را به وجود می آورند؟

اما مطمئناً همیشه نمی توان ارتباطات معنی دار برقرار کرد.

بیشتر بدونید: پمپ وکیوم صادراتی به عراق

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید اینست که شما بر نیاز به تکرار غلبه نکرده اید. این استراتژی ها فرضی هستند. اصل اساسی همیشه باید به خاطر داشته باشید: کدهای حافظه با تکرار تقویت می شوند. پیوندها با تکرار قوی تر می شوند. اگر شما مونمونیک را تمرین نکنید ، یادتان نمی آید. برای هر ارتباطی نیز همین موضوع صادق است ، اما اتصالات معنی دار ذاتاً قوی تر هستند ، بنابراین به تکرار نیاز ندارند.

من همچنین متذکر می شوم که تحقیقات تجربی همواره شامل تعداد بسیار محدودی از کلمات است که باید آموخته شود. در حالی که این کاملاً قابل درک است ، این سؤال را ایجاد می کند که تا چه اندازه این یافته ها برای موقعیت های یادگیری در دنیای واقعی قابل اجرا است. اگر شما در حال یادگیری یک زبان جدید هستید ، باید حداقل 2000 کلمه جدید را یاد بگیرید. آیا کلید واژه mnemonic در چنین شرایطی قرار دارد؟ کلید واژه mnemonic در موقعیت های دنیای واقعی (دوره های فشرده زبان) مورد استفاده قرار گرفته است ، اما اینها شرایط آزمایشی نیستند و ما باید نسبت به نتیجه گیری هایی که از آنها نتیجه می گیریم محتاط باشیم. استراتژی کلمه کلیدی به زمان و تلاش برای پیاده سازی نیاز دارد و در صورت استفاده بیش از حد ، ممکن است معایبی داشته باشد. برخی از کلمات خود را به تکنیک های دیگر وا می دارند. حداقل برای دانش آموزان باتجربه تر (که تعدادی از استراتژی های مؤثر را خواهند داشت و قادر به استفاده صحیح از آنها هستند) احتمالاً استراتژی کلمات کلیدی به بهترین گزینه به صورت انتخابی استفاده می شود ، شاید برای موارد خاص دشوار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۱
abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی