abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

از کارشناسان تحرک ما در Android OnAir مطلع شوید

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹ ق.ظ

توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.

از کارشناسان تحرک ما در Android OnAir مطلع شوید
برای پشتیبانی از مشتریان Android Enterprise با ابتکارات تحرک خود ، ما یک سری وبینار در Android OnAir ایجاد کرده ایم که بهترین راه حل ها را در استقرار و مدیریت دستگاه ها ارائه می دهد. هر وبینار موضوعی اساسی را مورد توجه قرار می دهد که مورد توجه تصمیم گیرندگان و مدیر IT قرار گیرد. شرکت کنندگان می توانند در طول پخش به یک پرسش و پاسخ زنده بپیوندند تا مستقیماً از Google پاسخ دریافت کنند. اگر نمی توانید پخش مستقیم انجام دهید ، وبینارها در صورت تقاضا در دسترس هستند.

کاتالوگ فعلی وبینارهای درخواستی ما مباحث مهمی مانند استراتژی های استقرار و به روزرسانی های امنیتی Android را پوشش می دهد. برنامه آینده را بررسی کنید و امروز ثبت نام کنید تا بتوانید نقطه خود را رزرو کنید.


سرویس های امنیتی Google در Android
15 آوریل: دستگاه های اندرویدی توسط امنیت پیشرو صنعت پشتیبانی می شوند تا به امنیت دستگاه ها کمک کنند. بیاموزید که چگونه Google Play Protect ، مرور ایمن ، SafetyNet و سایر خدمات امنیتی Google به حفاظت از داده های شرکت و حفظ حریم شخصی کارکنان کمک می کنند و راهکارهایی را برای ادغام آنها در ابتکار تحرک خود کشف می کنید.


استفاده از موبایل برای بهبود تداوم مشاغل
13 مه: اندروید بدون توجه به جایی که هستند می توانند چگونگی ارتباط تیم های شما با یکدیگر و کارآمدتر کار را تغییر دهند. بیاموزید که چگونه می توانید دستگاه های تلفن همراه را فراتر از موارد استفاده سنتی قرار دهید و با دسترسی به خدمات داخلی مانند برنامه های خصوصی ، سایت های شرکت ها و سرویس های کلیدی ، کارمندان را برای دسترسی بیشتر به هر دستگاه راحت تر کنید.


چگونه Google استانداردهای امنیتی Android را الزامی می کند
17 ژوئن: استانداردهای مداوم امنیتی و مدیریتی به شرکتها این اطمینان را می دهد که از دستگاههای مختلف نصب شده برای پشتیبانی از موارد مختلف استفاده تجاری استفاده کنند. درباره نحوه همکاری Google با تولید کنندگان دستگاه و توسعه دهندگان دستگاه برای پیاده سازی سیستم های امنیتی مستقر در دستگاه های سازمانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.


جلوگیری از از دست دادن داده های سازمانی در Android
15 ژوئیه: از دست دادن داده ها می تواند برای هر شغلی فاجعه بار باشد. بیاموزید که چگونه ویژگیهای مدیریت Android Android Enterprise ابزاری را برای مدیریت برنامه های کاربردی و استفاده از داده های امن فراهم می کند که به جلوگیری از نشت و محافظت در برابر حملات بازیگران بد کمک می کند. استراتژی های مدیریت Android را کشف کنید تا ضمن دسترسی به محافظت از داده های مهم شرکت ، سطح دسترسی مورد نظر خود را به کارمندان بدهید.


کارگران خط مقدم خود را برای موفقیت با Android مجهز کنید
12 آگوست: کارگران خط مقدم مانند همراهان فروش ، مدیران انبار ، رانندگان تحویل و دیگران کارهای مهم و اساسی را انجام می دهند که باعث موفقیت مشتری می شود. با این حال ، سرمایه گذاری تلفن همراه در این کارمندان کم است. مشاغل می توانند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه به توانمندسازی این تیم ها با تصمیمات محور داده و دسترسی به زمان واقعی به منابع شرکت بپردازند. بیاموزید که چگونه تجارت می تواند از تنوع دستگاه Android برای ارائه دستگاه مناسب برای هر مورد استفاده دیجیتال استفاده کند.


توضیح Android Enterprise
الزامات توصیه شده و امنیتی
16 سپتامبر: Android Enterprise توصیه شده ، گزینه های تحرک را برای مشاغل دارای لیست کوتاه دستگاه ها ، خدمات و شرکای مصوب Google ، تأمین می کند. دریابید که چگونه این ابتکار عمل می تواند به تیم شما کمک کند دستگاه هایی با نیازهای امنیتی و نرم افزاری سازگار را انتخاب کند و شرکای معتبر سازمانی و مدیریت ارائه دهنده خدمات را پیدا کند.

نویسنده: پمپ وکیوم آبی ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی