abcdonenumbe

کلمات کلیدی

تهیه اسید نیتریک

راهبردهای علمی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع

الزام فرهنگی

نحوه تشخیص مزایا و معایب پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

پمپ های وکیوم خلاء خشک در صنایع فرآوری مواد غذایی

پمپ هیدرولیک

سیستم هیدرولیک

سیستم های هیدرولیک کولینگ

سیستم پمپ وکیوم خلاء در صنعت خلاء برقی

سیستم پمپ وکیوم خلاء

روش تشخیص نشت پمپ خلاء حلقه مایع

نحوه حل مشکل نشتی پمپ خلاء حلقه آب

پمپ خلاء بدون روغن در کاربردهای صنعت

اصل صرفه جویی در مصرف پمپ خلاء حلقه مایع

پمپ های خلاء برای مبدل های فرکانس

چگونه یک پمپ خلاء خوب بخریم

هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء

تعمیر پمپ های وکیوم خلاء مکانیکی

سرویس پستی ایالات متحده تست آزمایش کامیون های رانندگی را آغاز می کند

شلاق های دیجیتالی برای کار در بخش کشاورزی

نحوه جلوگیری از اضافه بار پمپ وکیوم خلاء

پمپ وکیوم خلاء دستگاه بازیافت

مراحل کار پمپ وکیوم

آمازون می گوید تحویل هواپیماهای بدون سرنشین

پمپ وکیوم آنهیدرید استیک خام

پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون

پمپ وکیوم برای فرآیند تولید انیدرید استیک

بازی های واقعیت مجازی چین هدف موفقیت دنیای واقعی است

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ب.ظ

بازی های واقعیت مجازی چین هدف موفقیت دنیای واقعی است
چن جیوشیائو عینک های واقعیت مجازی را برپا می کند و بلافاصله به یک دامنه اسکی پوشیده از برف منتقل می شود ، که در آن او بدون اینکه هرگز شانگهای را ترک کند ، اسلحه می کند.


چن 25 ساله پس از ظهور مجدد در دنیای مادی ، گفت: "من احساس اسکی بی وزنه بر کوه را داشتم."

وی می افزاید: "مناظر اطرافم بسیار معتبر بودند."

چن ، کارگر میهمان نوازی ، گفت که به دلیل صحبت کردن از دهان دوستان با فن آوری ، وارد یکی از بازی های VR شانگهای شد.

براساس گزارش مشترک گروه مشاوره iResearch و Greenlight Insights ، چین در سال 2016 حدود 3000 آرکیدر VR را در سال 2016 تخمین زده بود و پیش بینی می شد که بازار بین 1320 تا 1321 برابر 13.5 برابر شود و به 5.25 میلیارد یوان (782 میلیون دلار) برسد.

سود حاصل از هدست ، تجهیزات ، بازی ها و سایر محصولات را نیز اضافه کنید و جای تعجب نیست که صنایع تقویت شده و واقعیت مجازی در مورد چین هیجان زده هستند.

Digi-Capital مشاوره سیلیکون ولی در گزارش سال گذشته گفت: "رشد چین در پنج سال آینده می تواند شاهد آن باشد که AR / VR در درازمدت تسلط دارد و نه با حاشیه اندک."

وی افزود: "چین این پتانسیل را دارد که تا سال 2022 بیش از 1 دلار از هر 5 دلار صرف شده در این صنعت را بگیرد."

کمبود کیفیت

یک عامل مهم دولت چین است.

دولت برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در فن آوری های نسل بعدی ، از جمله واقعیت مجازی ، فشار زیادی را برای چین دارد
ده ها میلیون چینی به بازیکنان وسواسی بازی های ویدئویی موبایل تبدیل شده اند و این نگرانی از اینکه چین در حال پرورش نسلی از جوانان نزدیک به معتاد به بازی های نبرد بوده است ، نگرانی کرده است.

مقامات سال گذشته تعداد نسخه های جدید بازی و زمان بازی جوانان را محدود کردند ، صنعت را متلاشی کردند و میلیاردها دلار از ارزش بازار بازیکنان بزرگ از جمله غول بازی Tencent استفاده کردند.

اما دولت تلاش زیادی برای تبدیل شدن به یک رهبر جهان در فن آوری های نسل بعدی از جمله هوش مصنوعی و وسایل نقلیه خودمختار دارد. VR در این طبقه مورد علاقه قرار گرفته است و از سیاست های ترجیحی بهره می برد.

چن وی ، مدیر بازی های Arcane Shanghai VR گفت: VR احتمالاً از سرنوشت بازی های ویدیویی موبایل در چین جلوگیری می کند.

او هزینه نسبتاً بالایی از بازی های آرکید را تا y 70 یوان (10 دلار) یا بیشتر برای یک بازی 15 دقیقه ای و تنظیم سیستم های خانگی ذکر می کند.

وی گفت: "اعتیاد خردسالان دشوار است."

صنعت بازی های VR نوپا از کمبود بازی های با کیفیت رنج می برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۶
abcdonenumber1 abcdonenumbe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی